Poate arderea grăsimilor să vă ridicați. 5 minute de antrenament acasa, pentru arderea grăsimilor Arderea grăsimilor prin sărituri


poate arderea grăsimilor să vă ridicați

Show all Antrenamentul în sala de sport este distractiv atunci când aveți prieteni în jur. Pentru unii, poate fi foarte frustrant daca sunteti retrasi și timizi. Pentru alții, este un tratament, deoarece vă simțiți motivați la antrenament.

poate arderea grăsimilor să vă ridicați

Indiferent ce este, un antrenament de ardere a grasimilor este perfect pentru a vă menține mintea și corpul sanatos. Anumite antrenamente cardiovasculare vă vor ajuta să vă mențineți. Pierderea rapidă în greutate sau pierderea de grăsimi nu sunt prea sănătoase pentru a fi încercate.

poate arderea grăsimilor să vă ridicați

Cu toate acestea tăierea de pe lista a alimentelor grase și practicarea unui antrenament de ardere a grăsimilor de 5 minute poate aduce o schimbare uriașă în viața ta. Trebuie să fiți atenți la ceea ce mâncați și să încercați aceste tehnici pentru a vă arde grăsimea în doar 5 minute. Acest antrenament vă va ajuta să vă confruntați cu pierderea de grăsime pe tot corpul, dacă este practicată în fiecare zi.

Tot ce aveți nevoie pentru acest program de ardere a grăsimilor este un prosop, un covor și o frânghie de sărituri coardă de sărituri.

Exerciții pentru arderea grăsimilor

Set de antrenament de 5 minute pentru arderea grăsimilor: În acest set, am inclus 8 antrenamente de ardere a grăsimilor, care se poate arderea grăsimilor să vă ridicați sub formă de antrenament de circuit cu 30 de secunde până la 1 minut alocate fiecărui exercițiu. Toate exercițiile menționate în acest circuit se pot face în casa sau în orice spațiu deschis. Exercițiul V invers: 30 secunde Veți face acest exercițiu special timp de 30 de secunde.

Acesta este unul dintre cele mai bune exerciții de saltea pentru abdomen în care trebuie să vă așezați pe podea cu fața în jos.

Cea mai bună rutină de antrenament de 10 minute

Puneți degetele de la picioare pe prosop, care vă vor ajuta în mișcarea netedă a corpului. Puneți mâinile pe pământ și echilibrați corpul pe degete și mâini. Trebuie să vă trageți picioarele aproape de corpul dvs. Împingeți acum picioarele de pe mâini, întinzându-le înapoi. Trageți și împingeți picioarele înăuntru și în afară timp de poate arderea grăsimilor să vă ridicați 30 de secunde.

Ritm Optim De

Această mișcare va acționa brațele, miezul și partea inferioară a spatelui. Exerciții de ridicare a picioarelor: 30 de secunde Acest exercițiu va funcționa pentru picioare și abs.

poate arderea grăsimilor să vă ridicați

Trebuie să te așezi pe covor cu fața în sus. Plasați picioarele aproape unul de celălalt, acum ridicați-le drept în sus și aduceți-le în burtă.

15 exerciții HIIT pentru pierderea în greutate și construirea musculaturii

Puneți picioarele în jos, în timp ce le puneți jos întinde-le în direcțiile opuse și le aduci până la burtica ta. Din nou, pe măsură ce le așezați, închideți-le și trageți-le. Continuați aceeași procedură timp de 30 de secunde. Veți simți o arsură în burtă și picioare când continuați.

ALIFIA CE ARDE GRASIMEA

Acesta este, fără îndoială, cel mai bun exercițiu de a pierde grăsime din partea inferioară a corpului. Superman Exercise: 30 secunde Acesta este un exercițiu alimentat cu energie pentru a reduce burta, lucrează la coapse, la nivelul absului și a spatelui inferior.

poate arderea grăsimilor să vă ridicați

Întinde-te pe burta pe saltea ținându-ți mâinile și picioarele drept. Trebuie să vă ridicați pieptul și coapsele de pe pământ în același timp, echilibrându-vă pe burtă. În timp ce faceți acest lucru încercați să vă păstrați cât mai drepți. Repetați ridicarea coapsei și pieptului de pe sol timp de 30 de secunde.

Plan complet de instruire

Acest exercițiu este extrem de eficient pentru a vă tonifia burta. Sarituri din genuflexiune: 30 secunde Este un exercițiu cardio-ambalat pentru a pierde în greutate, care este adesea inclus în diferite regimuri de fitness. Ajută la tonifierea coapselor și la formarea întregului corp. Trebuie să stați drept cu picioarele la lățimea umărului.

Recomandări de bază pentru subțierea coapselor și a taliei

Îndoiți cât de mult puteți, într-o ghemuire perfectă. Cu toate acestea, în timp ce va ridicati, trebuie să ieșiți într-un salt. Din nou, coborâți într-o ghemuire și săriți. Acesta este un antrenament intens, care vă va menține inima bătand și vă va face să transpirați.

Cum să îmbunătățiți rezultatele antrenamentului

Faceți o ghemuire frumoasă și profundă pentru rezultate optime. Vă veți bucura de acest exercițiu și, de asemenea, veți avea parte de o pierdere eficientă în greutate făcând acest exercițiu în mod regulat.

  1. HIIT sau High-Intensity Interval Training este o formă de cardio efectuată la intensitate mare pentru o durată scurtă, cu o fază de repaus la fel de distanțată.
  2. Ridicați piciorul drept și mâna stângă de pe podea.
  3. Cum de a calcula ritmul cardiac optim pentru arderea grasimilor Ritm Optim De Normele formei fizice aerobice pentru bărbaţi şi femei cu vârsta cuprinsă între 6 şi 75 de ani: o analiză.

Single leg lift: 1 minut Acesta este unul dintre cele mai eficiente antrenamente pentru a pierde in greutate si de a tonifia corpul. Funcționează simultan mușchii de bază și partea din spate a coapsei.