Pierderea în greutate îmbunătățirea somnului


Sus In revistele de frumusete sau alte materiale de profil exista chiar ideea unei Diete bazate pe somn, conform careia putem scadea in greutate in timp ce dormim; aceasta teorie nu este intrutotul adevarata, insa are si o baza reala: lipsa somnului favorizeaza cresterea in greutate.

Muzica Terapeutică - Pierderea in greutate - Frecvența 295.8 Hz asociată cu celulele grase

Legatura dintre Somn si Dieta este una cat se poate de simpla: privarea organismului de somn afecteaza functionarea normala a metabolismului ; astfel, rata arderilor metabolice va fi redusa, rezultand cresterea in greutate. In medie, un adult are nevoie de 7.

modalități dovedite științifice de a pierde grăsimea corporală plante naturale pentru pierderea în greutate

Procesul exact prin care abilitatea de a scadea in greutate este influentata de lipsa somnului este corelat cu "hormonii de noapte". In acest proces, baza o reprezinta 2 hormoni: grelina si leptina.

pierderea în greutate rapidă sau lentă este o irigare colonică bună pentru pierderea în greutate

Grelina este hormonul responsabil de senzatia de foame - cel care atentioneaza organismul ca are nevoie de hrana, iar in situatia in care organismul este obosit, acest hormon se gaseste in cantitati crescute fata de normal.

Leptina este hormonul responsabil de senzatia de satietate - cel care pierderea în greutate îmbunătățirea somnului organismului sa incheie procesul de hranire, iar pe fondul lipsei de somn, cantitatea acestui hormon scade.

Îmbunătățirea somnului și a metabolismului Puteți estima numărul de calorii arse în timpul somnului și puteți calcula modul în care se potrivește cu un plan de slăbire, dar asta nu garantează că veți pierde în greutate în timp ce dormiți. Singurul mod în care veți scăpa de kilograme este consumând în mod constant mai puține calorii decât are nevoie corpul pentru energie. De asemenea, puteți crește numărul de calorii pierdute în timp ce dormi, urmând un program regulat de somn, dormind suficient și menținând mușchii slabi.

Ce masuri trebuiesc adoptate? Sus Faptul ca dormin, nu este intotdeauna suficient; important este cum dormim!

pierderea în greutate pe focalin xr 16 zile subțire

Unele persoane, cum ar fi mamele cu nou nascutinu au parte decat de ore de somn pe noapte; alte persoane, desi dorm ore, nu au parte de un somn de calitate - ca urmare a unor dureri sau diferite tulburari de somn, iar efectul este acelasi ca si in cazul persoanelor care dorm doar 4 ore pe noapte.

Sfaturi utile - Primul pas este imbunatatirea igienei somnului. Specialistii sugereaza optarea pentru o gustare usoara - un bol de cereale - in cazul in care apare senzatia de foame inainte de ora de somn.

Home » Stiinta » De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate Ioana Matei Totuși, somnul este un factor adesea neglijat, iar acesta joacă un rol foarte important. Durata recomandată de somn pentru adulți este între șapte și nouă ore pe noapte, însă mulți oameni dorm mult mai puțin de atât. Profesorii universitari au dreptul să le solicite studenților să vină vaccinați la examene Cercetările au arătat că mai puține ore de somn decât cele recomandate sunt asociate cu o grăsime corporală mai mare, risc crescut de obezitate și pot influența cât de ușor o persoană poate pierde în greutate în timpul unei diete bazate pe deficit de calorii.

In situatiile in care - desi programul de somn este suficient - imediat dupa trezire apare senzatia de oboseala iar acesta persista pe tot parcursul zilei, se recomanda consultarea unui specialist, pentru identificarea cauzelor si prescrierea unui tratament adecvat.