Ldn pierde în greutate


Există un motiv bun pentru care atât de mulți oameni se luptă cu greutatea lor, și are de a face cu hormonul insulină.

MEDITAŢII PENTRU PIERDEREA IN GREUTATE - MARIANNE WILLIAMSON;

Insulina este un hormon de creștere. Activitatea principală a insulinei este de a promova depozitarea grăsimilor sau creșterea în greutate. În comparație cu ldn pierde în greutate fără PCOS, femeile cu afecțiuni au un nivel mai ridicat de insulină.

ldn pierde în greutate

Nu este neobișnuit să auziți femeile cu PCOS raportul de creștere rapidă în greutate de 20 - 30 de lire sterline, în ciuda unui regim alimentar sănătos și regim de exerciții fizice. Insulina este, de asemenea, un stimulent pentru pofta de mâncare, motiv pentru care multe femei cu PCOS se luptă cu pofte intense, aproape urgente pentru carbohidrați și dulciuri. Nivelurile ridicate de insulină pot contribui, de asemenea, la mancarea excesivă sau emoțională.

În ciuda dificultăților cu care se confruntă femeile cu PCOS pentru a-și gestiona greutateaele sunt adesea spuse de furnizorii de asistență medicală pentru a pierde în greutate.

28 de lucruri pe care dieteticienii le doresc să știți înainte de a pierde în greutate

Acest lucru se datorează faptului că sa demonstrat că scăderea în greutate îmbunătățește regularitatea menstruală și parametrii metabolici. Iată câteva modalități de ajutor. Modificări ale stilului de viață Abordarea primară a tratamentului pentru femeile cu PCOS este schimbarea stilului de viață care implică consumul de alimente, activitatea fizică, somnul și capacitatea dumneavoastră de a gestiona mai bine stresul. Alimentele care contribuie la creșterea nivelului de insulină trebuie eliminate sau limitate.

Cele mai bune sfaturi pentru a pierde în greutate în anii 50, 60 și dincolo

Acestea includ băuturi zaharoase, alimente prelucrate cum ar fi biscuiți, chipsuri și pâine, precum și produse de patiserie și deserturi. În schimb, concentrați-vă asupra alimentelor care s-au dovedit a reduce insulina și inflamația.

Aceste alimente includ fructelegumenuci și leguminoase. Împrăștierea alimentelor pe bază de carbohidrați în mod egal pe tot parcursul zilei, cu cantități moderate la mese și gustări, poate, de asemenea, menține insulina în jos. Activitate fizica Activitatea fizică regulată este o metodă eficientă de a reduce nivelurile de insulină și de a ajuta la gestionarea greutății.

Se recomandă ca americanii să se angajeze zilnic cu cel puțin 60 de minute de activitate fizică, cu o pregătire de cel puțin două zile de forță.

Nutriție și pierdere în greutate cu PCOS

Forța de rezistență sau formarea de rezistență poate ajuta la construirea musculaturii, care poate arde mai multe calorii. Dacă găsirea timpului sau capacitatea de a face 60 de minute de exercițiu pare a fi descurajantă, încercați să o rupeți. De exemplu, încercați o sesiune de antrenament de greutate de 30 de minute și două plimbări separate de 15 minute. Dacă sunteți în prezent inactiv, începeți cu ceea ce vă pare cel mai posibil pentru o activitate pe care o vă bucurați.

ldn pierde în greutate

Dormi Există studii puternice care arată că lipsa somnului contribuie la rezistența la insulină și la creșterea în greutate. Majoritatea femeilor au nevoie de opt ore de somn în fiecare noapte. A face somnul o prioritate de a merge la culcare la un timp mai devreme poate ajuta.

gata de schimbare?

Sfaturile pentru un somn mai bun includ păstrarea camerei la rece și întuneric și o pernă confortabilă și saltea. Evitarea ecranelor televizoare, telefoane, tablete cu cel puțin 30 de minute înainte de culcare vă poate îmbunătăți șansele de odihnă mai bună.

Multe femei cu PCOS suferă de apnee de ldn pierde în greutate obstructivăducând la reducerea oxigenului și a somnului redus. Există o legătură între apneea de somn și rezistența la insulină.

ldn pierde în greutate

Dacă vi sa spus că sângi, aveți tensiune arterială ridicată sau că sunteți obosiți în permanență pe tot parcursul zilei, discutați cu medicul dumneavoastră despre obținerea unui studiu de somn. Tratamentul apneei de somn obstructive poate reduce nivelul de insulină. Stres Nivelurile constante de stres ridicate pot avea un impact mare asupra insulinei și a câștigului în greutate.

  • Top 10 pastile de slabit
  • Robbie coltrane pierdere în greutate
  • Cel puțin jumătate dintre femeile cu PCOS sunt supraponderale sau obezi.
  • Pierdeți în greutate pe ldn - binemaramures.ro
  • Corpul tău are o bogăție de inteligență încă nu am accesat.

Stresul poate crește cortizolul hormonal, care crește direct insulina. O modalitate de a gestiona stresul este cu exerciții precum yoga. Unii găsesc metode plutitoare, meditative și de mindfulness benefice. Dacă aveți probleme cu gestionarea nivelului de stres, luați în considerare discuția cu un psiholog licențiat.

Poate victoza (Liraglutide) ajuta pe cei cu PCOS pierde in greutate?

Alte tratamente Chiar si cu modificari ale stilului de viata, femeile cu PCOS pot inca se lupta pentru a slabi. În acest caz, există unele suplimente și medicamente pentru a ajuta. In timp ce acestea nu sunt in mod specific pentru pierderea in greutate, ele pot aduce in jos nivelurile de insulina atunci cand sunt combinate cu un stil de viata sanatos.

  • Ierburi și minerale care ard grăsime
  • Mancaruri de slabit usoare
  • Prin crearea unui deficit zilnic de de calorii, vă puteți aștepta să pierdeți aproximativ o lire pe săptămână.
  • PCOS - Nutriție și pierdere în greutate
  • Politica De Confidențialitate 17 motive pentru care nu poți pierde în greutate, potrivit nutriționiștilor Ați urmărit caloriile și ați făcut exerciții fizice, așa că de ce scara nu se va schimba?