Dieta vegetariana, Cum sa treci de la dieta cu carne la cea vegetariana - Republica BIO


dieta vegetariana

Sucuri de fructe mere, portocale, grapefruit, etc ; Cereale procesate: cereale, pâine albă, biscuiți, covrigi, clătite, vafe, orez alb, paste făinoase; Cartofi: prăjiți, fierți, copți, chipsuri; Băuturi dieta vegetariana cu zahăr adăugat; Dulciuri, prăjituri. Efectul global asupra mortalității O analiză detaliată care a inclus 5 studii de anvergură a relevat efectele dietei vegetariene asupra mortalității. În cazul diferitelor maladii neoplazice colon, stomac, sân, ș.

Dietele care sunt bogate in legume, fructe si alte alimente vegetale cum ar fi leguminoasele sau cerealele ofera o multime de nutrienti, inclusiv antioxidanti si fitonutrienti, cum ar fi flavonoide, resveratrol, quercetin, beta-caroten si multe alte vitamine vitale, cum ar fi vitaminele C, E si Adar si minerale, cum ar fi mangan sau fosfor si electroliti precum potasiul si magneziul.

Aceste rezultate benefice au fost observate la persoanele ce au urmat dieta timp de minimum 5 ani. Analiza datelor demografice a relevat si un procent mai mic de fumători, de consumatori de alcool, mai mare de persoane doriți să mențineți greutatea dar pierdeți grăsime fac sport în mod regulat si un index de masă corporală BMI mai mic în rândul vegetarienilor.

dieta vegetariana

O meta-analiză similară, asupra două studii din Marea Britanie, a observat rate de mortalitate similare între vegetarieni și non-vegetarieni. Acest studiu a clasificat participanții în consumatori frecvenți de carne, consumatori ocazionali de carne, pescatarieni, vegetarieni și vegani.

Dieta vegana: ghid complet pentru incepatori

Deși riscul global de a muri era comparabil între cele 5 categorii, au fost observate câteva diferențe. Cifre similare au fost obținute în cazul cancerului pancreatic: vegetarienii, veganii și consumatorii ocazionali de carne aveau aproximativ jumătate din riscul consumatorilor frecvenți dieta vegetariana a muri în urma acestuia.

  1. Arde grăsime de la coapsă
  2. Pierderea în greutate o săptămână slim rapid
  3. Pierderea în greutate grăsime squishy
  4. В дверь постучали.
  5. Один из его фундаментальных принципов гласит: новые оптимизаторы всегда должны говорить правду.

Un alt studiu din Marea Britanie a urmărit Și acest studiu a condus la concluzii similare: vegetarienii britanici au aceeași rată a mortalității ca non-vegetarienii. Un studiu mai recentpublicat îna analizat relația între dietă și rata mortalității într-o cohortă de peste Acesta a împărțit populația studiată în vegani, ovo-lacto-vegetarieni, pescatarieni, semi-vegetarieni și non-vegetarieni.

dieta vegetariana

Este de înțeles de ce dietei vegane, promovată ca fiind alternativa sănătoasă, i se atribuie proprietăți protective contra cancerului. Deși se publică numeroase articole științifice pe aceasta temă, nu este pe deplin cunoscut efectul dietei vegane asupra incidenței neoplaziilor.

Un studiu ce a analizat o populație de peste Bolile cardiovasculare și dietele vegetariene O meta-analiză a 8 studii de amploare asupra populațiilor vegetariene din diferite țări și-a propus să înțeleagă influența diete vegetariene asupra riscului cardiovascular și mortalității din cauze cardiovasculare.

Au fost urmăriți peste Acești factori includ hipertensiunea arterială, dislipidemia sau diabetul.

dieta vegetariana

Sursa foto: medicalnewstoday. Din această cauză, mor 2.

  • Despre nutritie Dietele vegetariene si vegane devin din ce in ce mai populare in randul adultilor, dar si un numar crescut de copii si adolescenti adopta aceasta alimentatie.
  • Autor: Dr.
  • Pierderea pierde burta gras
  • Rapper fat joe pierdere în greutate
  • Dieta ovo-vegetariană, aliatul împotriva cancerului şi diabetului

Studiile de anvergură care au implicat un procent ridicat de vegetarieni au raportat în mod constant un index de masă corporală BMI mediu mai scăzut printre vegetarieni: Mens sana în corpore sano: Dieta vegetariană și sănătatea mintală Efectele dietei vegetariene asupra sănătății mentale nu au fost la fel de intens studiate precum cele asupra sănătății fizice.

Un studiu asupra peste dieta vegetariana germani vegetarieni și non-vegetarieni a descoperit o prevalență ridicată a afecțiunilor depresive și anxioase printre vegetarieni: Prevalență de Cel mai recent studiu în acest domeniu a dieta vegetariana 9.

dieta vegetariana

Aceștia din urmă au obținut un scor mediu de 5. Non-vegetarienii au obținut un scor mediu de 4.

Dieta vegetariana | Cum sa adopti o dieta vegetariana sanatoasa

Pentru mai multe detalii asupra acestui studiu, aici. O explicație a acestor rezultate ar putea fi conținutul nutritiv al dietelor vegetariene. Diverse studii au corelat nivelul de vitamina B12 și de acizi grași omega 3 cu funcția cognitivă și cu patologiile depresive, iar dieta vegetariană este cunoscută ca fiind săracă în acești nutrienți.

By: Author Ruxandra Home » Bine de stiut » Dieta vegetariana Cum sa adopti o dieta vegetariana sanatoasa Dieta vegetariena a devenit extrem de populara in zilele noastre iar asta nu poate decat sa ma bucure! Motivele care ii determina pe oameni sa aleaga aceasta cale sunt variate, dieta vegetariana avand o multitudine de beneficii pentru sanatate, cum ar dieta vegetariana reducerea riscului de boli de inima, diabet si unele forme de cancer dar si beneficii ce tin de etica si ecologie. Din nefericire, unii vegetarieni se bazeaza prea mult pe alimentele procesate, care pot fi bogate in calorii, zahar, grasimi si sodiu.

După cum a relevat și studiul asupra populației germane, menționat anterior, consumul de pește, un aliment bogat în acizi grași omega 3, prezintă o corelație negativă cu frecvența tulburărilor anxioase. Concluzii Dieta vegetariană corectă și echilibrată din punct de vedere nutrițional se corelează cu numeroase beneficii: risc mai mic de a dezvolta boli ischemice coronariene și cerebrale, diabet, hipertensiune arterială și anumite cancere.

Numeroși alți factori ce țin de stilul de viață contribuie la acest efect protectiv: menținerea greutății în limite normale, abstinența de tutun și activitatea fizică regulată.

Dar ce înseamnă asta, de fapt? Există mai multe tipuri de vegetarianism, inclusiv dieta ovo-vegetariană. Am pregătit pentru tine un material complex în care-ţi povestim tot ce trebuie să ştii despre această dietă, de la alimentele pe care să le consumi şi pe care să le eviţi, până la un meniu simplu. Ce este dieta ovo-vegetariană?

Pe de altă parte, o dietă ce nu este suplimentată în nutrienți ce provin majoritar din alimentele de origine animală precum acizii grași omega 3 și vitamina B12 se corelează cu apariția tulburărilor anxioase și depresive, și ar putea chiar reprezenta un factor de risc cardiovascular.

Citește și:.