Pierderea de grăsime prajitoare


Alimente care pot fi prăjite Sfaturi pentru prăjirea cu succes prăjire este o metodă deosebit de gustoasă de gătit alimente, dar care, cum ar fi gătitul la cuptor sau în tigaie, nu este cea mai echilibrată, deoarece adaugă grăsime în timp ce îndepărtează unele substanțe nutritive bune.

pierderea de grăsime prajitoare

Principiul prăjirii Este o gătit prin concentrare, la temperatură ridicată, care folosește grăsimea ca purtător de căldură. Prăjirea se poate face într-o friteuză sau într-o tigaie, în cratiță sau în cratiță, conținând mult ulei.

Prajitor de paine Beko TAM6202W

Avantajele prăjirii adânci Avantajele prăjirii adânci sunt pur organoleptice. Mâncarea prăjită este foarte clară la exterior și moale la interior.

pierderea de grăsime prajitoare

Acest contrast activează zonele de plăcere ale creierului. Dezavantaje ale prăjirii profunde Unele persoane pot avea probleme cu digestia alimentelor prăjite din cauza grăsimii gătite. Problema nu este grăsimea, ci gătirea lor la temperaturi ridicate.

pierderea de grăsime prajitoare

Toate vitaminele sensibile la căldură, inclusiv vitamina C, sunt distruse. Alimente care pot fi prăjite Iată un rezumat al diferitelor alimente care rezistă la prăjire, precum și temperatura ideală de gătit a acestora: Temperatura de prăjire Cartofi, spălați și uscați Preparate făcute din aluat de gogoși vinete, mere, gogoși dulci.

pierderea de grăsime prajitoare

Sau pâine exemplu pepite de pui Foi de cărămidă umplute ca cărămizi, samoso Preparate învelite în hârtie de orez, cum ar fi rulouri de primăvară Sfaturi pierderea de grăsime prajitoare prăjirea cu succes Aveți un ulei curat, curățat filtrat sau nou: 4 până la 6 utilizări, nu mai mult! Nu prăjiți niciodată peste ° C. Este importantă utilizarea unui termometru sau a unei friteuze electrice cu termostat.

Acest lucru permite prăjirea crocantă și destul de sănătoasă.

pierderea de grăsime prajitoare

Urmăriți prăjirea pentru a controla timpul de gătit foarte rapid: uneori mai puțin de 5 minute. Doar cartofii prăjiți puțin mai mult. Pe lângă riscul de ardere a alimentelor, există riscul ca grăsimile să ia foc.

pierderea de grăsime prajitoare

Selectarea grăsimilor este importantă atât pentru a limita formarea de compuși nocivi, dar și pentru a digera mai bine alimentele prăjite: vegetalin; ulei de cocos sau coprafoarte popular în dieta ketogenică, care este o dietă sănătoasă și slăbitoare; ulei de masline; ulei de palmier cu moderatie ; sau sunt indicate ulei special pentru prăjire comercial.