Pierde greutatea harvard


pierde greutatea harvard arzător de grăsime creativ

Planuri de exerciții și diete pentru a pierde 15 kilograme în trei luni Sănătate Sănătate Pierderea în greutate poate fi foarte provocatoare.

Dacă vrei ă lăbești 15 kilograme în trei luni, e te un obiectiv atât ănătocât și perfect rezonabil. Reducerea caloriilor, mod Conţinut: Consumul de calorii și pierderea în pierde greutatea harvard Pierderea în greutate poate fi foarte provocatoare.

pierde greutatea harvard eco subțire câte scade o zi

Dacă vrei să slăbești 15 kilograme în trei luni, este un obiectiv atât sănătos, cât și perfect rezonabil. Reducerea caloriilor, modificarea dietei și creșterea nivelului de activitate vă pot ajuta să vă atingeți obiectivele de slăbire.

pierde greutatea harvard de ce pierd în greutate în timpul sarcinii

Pierdere în greutate sănătoasă și exerciții fizice Potrivit Harvard Health Publishing, este cel mai sigur să slăbești treptat. Pierderea în greutate de aproximativ 1 până la 2 kilograme pe săptămână este considerată sănătoasă.

Dacă urmați aceste instrucțiuni, aceasta înseamnă că puteți pierde în siguranță maximum 8 kilograme pe lună.

pierde greutatea harvard 5 sfaturi pentru a pierde în greutate rapid

Cu toate acestea, nu este nevoie să încercați să pierdeți maximul. Un obiectiv realist și sănătos în care pierzi 15 kilograme în trei luni - echivalentul a 5 kilograme pe lună - poate fi chiar mai bun pentru tine. Când pierdeți în greutate treptat, este mai puțin probabil să vă întoarceți kilogramele.

Vestea proastă? Niciuna dintre acestea nu este soluție sigură sau eficientă pentru slăbit.

Obiectivele dvs. Dacă nu doriți să faceți dietă, va trebui să încorporați mai mult exercițiu în rutina zilnică. Editura Harvard Health spune că va trebui să arzi 3. Cu toate acestea, arderea a 3. Acest număr de calorii este echivalent cu mersul de 35 de mile.

Pierdere în greutate sănătoasă și exerciții fizice

Pierde greutatea harvard ai timp scurt, ai putea să faci și mai puțină mișcare. Cu toate acestea, va trebui să vă asigurați că alegeți activități viguroase. De exemplu, înotul arde aproximativ calorii pe oră, în timp ce joggingul și alergatul ard în jur de de calorii pe oră.

Suntem bombardați cu informații din toate părțile și, în încercarea de a obține rezultatele dorite, recurgem imediat la tot ce ni se propune. Totuși, când rezultatele întârzie să apară, ne întrebăm unde am greșit și ce e de făcut!

Evident, acesta este un exercițiu destul de mare pentru a fi încorporat brusc în rutina ta. Dacă încercați să slăbiți 15 kilograme în trei luni, probabil veți fi mai ușor să combinați cantități moderate de exerciții fizice cu modificări ale dietei, cum ar fi reducerea consumului de calorii, pentru a slăbi.

pierde greutatea harvard cambridge pierdere în greutate nigeria

Consumul de calorii și pierderea în greutate Majoritatea oamenilor consumă în jur de 2. Cu toate acestea, liniile directoare dietetice pentru americani afirmă că un consum zilnic sănătos de calorii poate varia între 1. Numărul exact de calorii pe care ar trebui să le consumați este determinat de vârsta, sexul și cât de activ sunteți.

Arde caloriile, iar acest lucru joacă un rol cheie în pierderea în greutate. Pe lângă faptul că te ajută să slăbești, exercițiul fizic a fost asociat cu multe alte beneficii, inclusiv o dispoziție îmbunătățită, oase mai puternice și un risc redus de multe boli cronice.

Harvard Health Publishing recomandă reducerea aportului zilnic de calorii cu aproximativ de calorii, dacă sperați să pierdeți aproximativ o kilogramă în fiecare săptămână. Cu toate acestea, este posibil să vă reduceți aportul zilnic de calorii cu până la 1. Acest lucru ar duce la o pierdere în greutate de aproximativ 2 lire sterline pe săptămână.

Account Options

Numărul exact de calorii pe care ar trebui să le eliminați din dietă va depinde de câte calorii consumați de obicei și de obiectivele dvs. Dacă sperați să pierdeți 15 kilograme în trei luni printr-o combinație de exerciții fizice și restricții de calorii, poate doriți să eliminați până la de calorii din dieta zilnică. Dacă nu intenționați să faceți mișcare, va trebui să reduceți aportul zilnic de calorii cu aproximativ de calorii.

pierde greutatea harvard pierderea de grăsime corporală în 3 săptămâni

Cu toate acestea, reducerea caloriilor ar putea să nu fie potrivită pentru persoanele care consumă deja diete cu conținut scăzut de calorii. Consumul de mai puțin de 1. Atunci când reduceți caloriile, trebuie să aveți în vedere că este pierde greutatea harvard nu doar cantitatea de alimente pe care o consumați, ci și calitatea alimentelor pe care le consumați.

Consumul de 1.

Pierderea în greutate a apei față de pierderea de grăsime

Un nutrient special care poate ajuta la scăderea în greutate este fibra dietetică. Potrivit Food and Drug Administration și un studiu din august în Jurnalul European de Nutriție Clinică, aportul de fibre alimentare vă poate îmbunătăți sațietatea.

American Scientist and Winner of the Nobel Prize in Physiology or Medicine: George Wald Interview

În esență, consumul de fibre vă reduce în mod natural aportul de calorii și vă ajută să rămâneți plin pentru perioade mai lungi de timp, sprijinindu-vă astfel obiectivele de slăbire.