Obțineți mari și ardeți grăsimile, Poți arde grăsimi fără să fii în cetoză?


Urmăriți-vă măsurătorile Când încercați să pierdeți în greutate, ceea ce doriți cu adevărat este să pierdeți grăsime în timp ce vă păstrați masa musculară slabă.

🍀 Am slăbit timp de 1 zi fără diete și exerciții - Eu stiu TV

Cetoza apare atunci când corpul arde grăsimi într-un ritm ridicat. Scăderea aportului de carbohidrați te duce în zona de ardere a grăsimilor, dar nu trebuie neapărat să fii în cetoză pentru a atinge acest obiectiv. Cetoza Cetoza înseamnă că corpul tău arde grăsimi la rate suficient de mari încât să ai o mulțime de corpuri cetonice, compuși reziduali produși în timpul arderii grăsimilor.

obțineți mari și ardeți grăsimile

Aceste corpuri cetonice pot fi, de asemenea, arse pentru energie de către creierul tău și de cele mai multe celule ale corpului tău. Pentru a avea niveluri cetonice suficient de ridicate pentru a fi detectabile, trebuie să vă mențineți aportul de carbohidrați mai mic de 50 de grame pe zi, potrivit Organizației pentru Alimentație și Agricultură a Organizației Națiunilor Unite.

obțineți mari și ardeți grăsimile

Dacă aportul dvs. Puteți promova arderea grăsimilor prin scăderea aportului de carbohidrați, dar nu trebuie neapărat să mergeți atât de jos cât este necesar pentru a fi în cetoză.

  • Cum se arde grăsimea organică.
  • Cum să obțineți mușchi și să ardeți grăsimi în același timp Omul de vârf
  • Poți arde grăsimi fără să fii în cetoză? - Sănătate -
  • Poate împinge ups arde grăsimea din burtă? Grăsime o lună arde - binemaramures.ro
  • Obțineți sănătatea țesutului cu versuri de grăsime
  • Cum se arde arde grăsimea din burtă, Supliment pentru a arde grăsime și a fi sfâșiat
  • Pagina principala Raportul de grăsime Raportul grăsime-mușchi, grăsime abdominală, grăsime viscerală Este mușchiul mai greu decât grăsimea?

Restricționați ușor carbohidrații pentru a vă ajuta corpul să treacă mai ușor în modul de ardere a grăsimilor. Creați un deficit de calorii Puteți arde grăsimi chiar dacă nu produceți cetone, atâta timp cât creați un deficit caloric.

obțineți mari și ardeți grăsimile

Cu alte cuvinte, dacă mănânci puțin mai puțin decât are nevoie corpul tău, corpul tău trebuie să câștige energie din altă parte, cum ar fi grăsimea din mânerele dragostei tale. Pentru a arde mai multe grăsimi, reduceți dimensiunile porțiilor, în special a alimentelor bogate în carbohidrați, cum ar fi dulciurile, băuturile răcoritoare, pâinea, pastele, orezul și cartofii.

obțineți mari și ardeți grăsimile

Cu toate acestea, fiți rezonabili cu privire la aportul de calorii. Dacă vă restricționați prea mult aportul de calorii, corpul dumneavoastră ar putea începe să ardă mușchi în loc de grăsimi.

obțineți mari și ardeți grăsimile

Urmăriți-vă măsurătorile Chiar dacă greutatea corporală totală este aceeași obțineți mari și ardeți grăsimile cântar, s-ar putea totuși să arzi și să pierzi grăsimi fără să fii în cetoză. Deoarece 1 lb. Măsurați-vă pieptul, talia, șoldurile, coapsele și brațele la sfaturi sigure de pierdere în greutate două săptămâni pentru a vedea dacă pierdeți grăsime.

Dacă nu se întâmplă nimic, uitați-vă la aportul de alimente pentru a vedea dacă puteți reduce dimensiunile de servire sau aportul de carbohidrați puțin mai mult până când corpul dumneavoastră începe să ardă grăsimi.

Cum să arzi corect grăsimile Reguli de urmat pentru a ajuta la arderea grăsimilor pentru pierderea în greutate 1. Activitate fizică intensă - antrenament cardio dar astfel de antrenamente ar trebui să dureze cel puțin 30 de minute, deoarece grăsimea începe să fie arsă la numai 30 de minute după începerea antrenamentului Da, grăsimea este arsă după 30 de minute de antrenament, dar un astfel de antrenament va fi ineficient dacă consumați mai multe calorii decât cheltuiți. Prin urmare, trebuie să respectați a doua regulă! La ce ar trebui să fii atent în timp ce faci mișcare pentru a arde grăsimi?