Cofeina arde mai multă grăsime. Cofeina în pierderea de grăsime


Ce arde mai multa grasime ? Cardio sau Antrenamentele cu Greutati - OMF Ep. 06

Cofeina mărește cu adevărat pierderea de grăsime? Miliardele de oameni din întreaga lume beau cafea sau ceai pentru a începe ziua.

Poate cafeina arde grăsime Arde-ți grăsimea cu mine tot dlc

Acesta este un mod bun de a porni motorul. Cofeina este un stimulent puternic și un inhibitor al apetitului, dar probabil știați deja acest lucru. Efectele cofeinei asupra compoziției corpului sunt discutate mai rar. Sigur, cofeina te trezește dimineața, dar ierburi pentru a arde fast grăsime buric arde grăsimi? Ajută la slăbit?

Poate cafeina arde grăsime

Într-adevăr, poate. S-a demonstrat că cofeina stimulează pierderea de grăsime, ajută la gestionarea greutății și îmbunătățește exercițiile fizice. Dacă încercați să vă optimizați compoziția corpului, cafeaua ar trebui să fie probabil în arsenalul vostru. Dar, înainte de a vă oferi câteva sfaturi practice cu privire la încorporarea cafelei în rutina dvs.

Cum arde cofeina grăsimile În primul rând, ce înseamnă mai exact arderea grăsimilor? În mod clar, cineva nu vă ține celulele adipoase la o flacără mocnită. Ar deveni incomod rapid. In loc de, arde grăsime este sinonim de consumul de grăsime pentru energie.

cofeina arde mai multă grăsime cea mai bună pierdere în greutate de 40 de ani

Și grăsimea poate fi utilizată doar pentru energie atunci când plutește în sânge ca o moleculă numită acid gras liber. Nu, se gândesc la țesutul adipos sau celulele adipoase care conțin acești acizi grași. Pentru a pierde grăsimea corporală, trebuie să le spuneți celulelor adipoase să elibereze acești acizi grași. Cafeaua de dimineață stimulează descompunerea țesutului gras printr-un proces numit lipoliză.

Și odată ce acizii grași sunt eliberați din forma lor de stocare, aceștia pot fi folosiți pentru energie. Cu alte cuvinte, această grăsime poate fi ars.

Cofeina în pierderea de grăsime

Cum stimulează cofeina lipoliza? Când beți cafea, nivelul sanguin al hormonilor energetici precum epinefrina și norepinefrina crește. Acești hormoni, la rândul lor, determină eliberarea acizilor grași. Cofeina stimulează metabolismul Bine, acum știi că cofeina stimulează lipoliza. Și știm că lipoliza determină eliberarea acizilor grași în sânge.

Cofeina mărește cu adevărat pierderea de grăsime ?

Acum ce? Și procesul de ardere pentru energie se numește metabolism. În funcție de dieta, stilul de viață și gene, metabolismul poate arde energie la o rată mai mare sau mai mică. Ce este un compus care stimulează metabolismul nostru pentru a arde mai multă energie?

Acest proces de ardere metabolică are un nume științific sofisticat: termogeneza. Cofeina crește termogeneza. Cu alte cuvinte, îi spune corpului tău să ardă mai multe calorii.

cofeina arde mai multă grăsime grăsime arderea la un buget

Acest efect stimulator asupra metabolismului a fost demonstrat de cercetările efectuate la oameni. Cafeaua a crescut termogeneza într-o manieră dependentă de doză până la mg sau aproximativ 2 până la 3 căni de cafea.

Cofeina arde mai multă grăsime. Cafeina și efectele acesteia asupra performanței sportive

Mai multe despre dozare mai târziu. Într-un studiu mai recent, cofeina a crescut rata metabolică a celulelor umane pornind anumite gene asociate metabolismului. Deci chiar și la nivelul genelor tale, exista în mod clar un efect al cofeinei asupra cheltuielilor de energie. Dar cofeina și pierderea în greutate?

Cofeina îmbunătățește exercițiile fizice Din punct de vedere metabolic, combinația de cafea și exerciții fizice este ca și cum ai pune combustibil premium într-o mașină sport europeană.

cofeina arde mai multă grăsime ulei de cocos pentru cura de slabire

Funcționează mai bine decât fără plumb obișnuit în rezervor. De exemplu, dacă aveți cofeină în sistem în timpul exercițiilor aerobe intense crește disponibilitatea acizilor grași liberi și dublează nivelurile de epinefrină. De asemenea, pare să îmbunătățească arderea grăsimilor.

Cofeina la pierderea de grăsime - Greutate sănătoasă de pierdut pe lună

În cele din urmă, la unii oameni, cofeina economisește glicogenul muscular - posibil util pentru sportivii care încearcă să conserve energia în timpul sesiunilor de exerciții mai lungi. Cafeaua este, de asemenea, ergogenică, ceea ce înseamnă că îmbunătățește performanța fizică.

Tocmai am văzut cum combinarea exercițiului cu cofeina vă pune corpul în modul de ardere a grăsimilor. Cu toate acestea, această combinație are alte efecte pozitive. În primul rând, chiar și la doze mici aproximativ 1 până la 2 căni de cafeacofeina îmbunătățește starea de spirit, funcția cognitivă și vigilența în timpul și după exerciții, cu foarte puține efecte secundare.

Pastilele de cofeina arde grasimea

Deci, dacă vă simțiți leneși în timpul antrenamentelor, cafeaua vă poate ajuta. Ce tipuri de exerciții se îmbunătățește cofeina? Antrenament cofeina arde mai multă grăsime anduranță - Mai multe studii au arătat rezultate promițătoare prin adăugarea de cafeină la exercițiile de anduranță. Într-un studiu crossover randomizat, un grup mic de bicicliști a avut timpi de performanță semnificativ mai mari atunci când li s-a administrat cofeină decât atunci când i s-a administrat cafea decofeinizată.

Orice doză de cafea - scăzută, medie sau mare - crește duratele de rezistență la aproximativ același nivel. Rezistență și potență - Cofeina îmbunătățește, de asemenea, rezistența. Cofeina a crescut semnificativ forța maximă de contracție musculară la un grup de cofeina arde mai multă grăsime al sportivilor.

cofeina arde mai multă grăsime pierde în greutate telford

De asemenea, crește rezistența corpului superior la femeile antrenate în rezistență. Exercițiu intensiv - În cele din urmă, cofeina îmbunătățește starea energiei musculare în timpul exercițiilor intense. La unii oameni, economisește și glicogenul muscular.

Blog - Post - BĂUTURA CARE ARDE GRĂSIMILE!

Cofeina pare să îmbunătățească arderea grăsimilor și performanța în timpul exercițiului. Acest lucru ar trebui luat în considerare de fiecare sportiv, inclusiv în dieta sa De câtă cofeină ai nevoie? Depinde de obiectivele tale. Pentru exercițiu, cercetările arată că dozele mici mai puțin de mg de cafea - aproximativ o ceașcă mare de cafea sunt la fel de eficiente ca dozele mari pentru îmbunătățirea performanței. Pe de altă parte, pentru obiectivele de ardere a grasimilor, se pare că răspunsul metabolic la cafea crește odată cu doza.

Și dacă vă întrebați, ceașca dvs.

Cofeina la pierderea de grăsime

Pentru o doză mai mică, o ceașcă de ceai verde conține aproximativ 25 mg de cafea. Efectele secundare ale cofeinei Ok, deci mai multă cofeină este mai mare decât arderea grăsimilor. Luând în considerare acest fapt, ar trebui să eliminați cât de multă cafea tare, pe cât vă poate ține stomacul?

Nu asa de repede. Consumul prea mult are încă efecte secundare nedorite, inclusiv: Insomnie.