Pierde grăsimea burtă în 3 luni


Cum mi-am pierdut grăsimea din burtă în 3 luni? Am făcut aceste 6 lucruri

Cum mi-am pierdut grăsimea din burtă în 3 luni? Am făcut aceste 6 lucruri Cum mi-am pierdut grăsimea din burtă în 3 luni?

pierde grăsimea corporală în 2 săptămâni

Am făcut aceste 6 lucruri Nu am fost niciodată foarte curat și, când mă îngraș, îmi merge direct în burtă și se pare că este ultimul loc în care îl pierd. Am 40 de ani, iar grăsimea de pe burtă pierderea greutății aventura de la liceu, iar acum, când cel mai mic este suficient de mare încât să nu mă mai pot referi la burtă ca la greutatea bebelușului, m-am apucat serios de încercarea de a-mi slăbi mijlocul.

Dietele stricte cu numărarea caloriilor și măsurarea mâncării mele cu un cântar nu au funcționat pentru mine - chiar și atunci când am scăzut la 1. Nici un exercițiu strict salut CrossFit de cinci ori pe săptămână!

  • Vrei sa scapi de grasimea de pe burta? Respecta aceste 5 reguli simple | binemaramures.ro
  • Pierde 5 grăsimi corporale în 3 luni 7 sfaturi despre cum să ardeți grăsimea corporală
  • Cum îmi pierd brațele grase
  • Baletul va ajuta să pierdeți în greutate
  • Cum Scapi De Burtă. Ce Trebuie Să Mănânci Pentru A Scăpa De Burtă | Libertatea
  • 10 sfaturi pentru a pierde rapid grăsimea din burtă - binemaramures.ro
  • Stresul poate produce ronţăieli compulsive.

Nu a făcut truc. Dar acestea sunt cele șase lucruri pe care le-am făcut pentru a-mi pierde în cele din urmă grăsimea din burtă.

Vrei sa scapi de grasimea de pe burta? Respecta aceste 5 reguli simple

Am făcut post intermitent Postul intermitent IF presupune să nu mănânci o parte din fiecare zi sau de câteva ori pe săptămână. Când corpul tău nu are o sursă constantă de energie din alimentele pe care le consumi, îi permite corpului tău să utilizeze depozitele de grăsime pe care le are deja, ajutându-te să pierzi grăsimea din burtă. Am făcut IF în ultimele 20 de luni, în principal 8, și cu siguranță m-a ajutat să pierd grăsimea abdominală.

Dar, după ce am lovit un platou de slăbit și m-am îngrășat, în ultimele trei luni, am jucat cu diferite protocoale de post. Am încercat postul alternativ de zi și grăsimea de pe burtă a scăzut enorm - fotografiile vorbesc de la sine. Am limitat zahăr și junk Cu numele meu de familie Sugar, nu este o coincidență faptul că sunt obsedat.

10 sfaturi pentru a pierde rapid grăsimea din burtă

Când mi-am propus să pierde grăsimea burtă în 3 luni ciocolata, înghețata vegană, pâinea și prăjiturile de banane coapte la domiciliu, clătitele, pâinea, chipsurile de tortilla și batoanele de granola, nu numai că mi-am redus caloriile zilnice, ci nu le mănânc pe toate alimentele mi-au scăzut pofta de ele.

Și m-am simțit mai sătul.

  • Arde grăsime în 3 luni, Cum să reduci grăsimea de pe coapse și abdomen
  • Cum mi-am pierdut grăsimea de pe burtă în 3 luni Am făcut aceste 6 lucruri
  • Beneficiile de porumb pierdere în greutate în urdu
  • Pierderea de grăsime interioară a coapsei rapid
  • 6 moduri simple de a pierde grasimea de pe burta - Sanatatea Ta - Pierderea de grăsime 3 luni
  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog Sfat 2: Construiește-ți cardul încet Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală hiit rezultate 3 luni voluntarii.

Acest lucru a fost uriaș în a-mi ajuta să-mi subțierea burta. Am încetat să mănânc în exces Postul intermitent vă poate ajuta în mod absolut la scăderea aportului de calorii, dar dacă sunteți hrănitor și nu sunteți atenți la cât de mult mâncați, puteți mânca cu ușurință un surplus caloric pierde grăsimea burtă în 3 luni, făcându-vă să vă îngrășați.

Cu siguranță am făcut această greșeală în primele câteva luni de IF. În ultimele trei luni, mi-am propus să-mi ascult corpul, am practicat controlul porțiilor și am încetat să mănânc când eram mulțumit, dar nu umplut.

pierdere în greutate bahrain

Nu am permis ceasului să-mi dicteze mesele și gustările și am mâncat când mi-a fost foame în fereastra mea. Consumul de tone de apă și consumul de alimente întregi au făcut acest lucru mult mai ușor. Am dormit mai mult în fiecare noapte Cu o slujbă și o familie, singura dată când mă puteam încadra în antrenamente a fost înainte ca copiii să se trezească.

Pentru a ieși din casă până la ora pentru a ajunge la cursul meu CrossFit, a trebuit să mă trezesc până la ora seara, cu cină și mâncăruri de făcut, prânzuri de făcut și dorind să petrec timpul cu soțul meu, de multe ori nu apucam să dorm decât după Acest somn nu era suficient și trăiam așa de peste un an.

skippingul ajută la pierderea grăsimii burtă

Am decis să-mi iau ceva timp liber de la orele de nebunie dimineața devreme și mi-am redus antrenamentele de cinci până la șase ori pe săptămână până la patru ori pe săptămână și am făcut antrenamente mai târziu la sau a. Am purtat un Fitbit la pat pentru a mă asigura că primesc cel puțin șapte până la opt ore pe noapte.

Get Abs in 2 WEEKS - Abs Workout Challenge

Sentimentul de odihnă m-a făcut să mă simt mai puțin flămând a doua zi, ceea ce a ajutat la prevenirea gustărilor fără minte. Chiar dacă lucram mai puțin, totuși îmi mențineam mușchii, dar pierdeam grăsime corporală.

pierde greutăți f1

Am mers mai mult Obișnuiam să fac un antrenament de dimineață, de obicei CrossFit, o cursă pe traseu sau un antrenament HIIT acasă, și asta ar fi pentru exercițiul meu. Întrucât lucrez la computer toată ziua, am devenit creativ și MacGyvered am configurat biroul. Mi-am mutat banda de alergat în fața unei biblioteci și mi-am așezat computerul, tastatura și mouse-ul deasupra pentru a crea pierderea virgină birou de bandă de alergat.

Am un podometru Fitbit Zip și am urmărit să fac Mișcarea suplimentară de-a lungul zilei nu numai că m-a făcut să mă simt mai energic și am prevenit durerile musculare cauzate de ședere toată ziua, dar a făcut o diferență în burta mea.

Dr. Oz: 7 exerciţii care te scapă de burtă într-o săptămână

Mi-am luat timp să mă distrug La sfârșitul zilei, stresul nu numai că m-a făcut să-mi doresc să mănânc junk, dar mi-a afectat și nivelul de cortizol, care poate îngreuna pierderea în greutate.

În ultimele luni, m-am gândit la colorat cu copiii mei, am citit o carte înainte de culcare în loc să mă derulez pe Instagram, am cântat la chitară și am cântat, am făcut mai mult yoga și am făcut plimbări lungi în pădure cu câinii mei. Mi-am propus să fac ceva care să mă bucure în fiecare zi, chiar dacă a fost doar 10 minute și cu siguranță m-am simțit mai liniștit și mai liniștit.