Hiit cel mai bun pentru pierderea de grăsimi, Cel mai bun bpm pentru a pierde grăsime


HIIT: Cel mai bun antrenament pentru arderea grăsimilor? - Cel mai bun bpm pentru a pierde grăsime

Există o mulțime de hype despre cardio HIIT, în principal pentru că se presupune că arde mai multe calorii în mai puțin timp.

De fapt, un sondaj global din privind tendințele fitnessului a clasat numărul 1 HIIT atunci când se compară tendințele emergente ale fitnessuluipe baza răspunsurilor a peste 4. Deși ghidurile de activitate fizică recomandă în mod tradițional aproximativ 30 de minute de activitate viguroasă cinci zile pe săptămână pentru a maximiza pierderea de grăsime, experții HIIT susțin că mai puțină mișcare este la fel de eficientă dacă nivelul de intensitate este suficient de ridicat.

40 MIN HIIT + ABS BURN Workout - Burn Calories and Have Fun, No Repeat, No Equipment

Este cardio HIIT prea bun pentru a fi adevărat? Puteți împărți o sesiune de jogging de 20 de minute într-o sesiune de 3 minute de salturi pentru a avea aceleași rezultate?

Arderea grăsimilor prin abordare specială HIIT | Kondela Magazine

Să ne uităm la cardio HIIT mai detaliat și să vedem cum se menține la cardio-ul constant la starea de echilibru în timp ce analizăm dacă este mai bun pentru pierderea de grăsime decât la starea de echilibru. În aceste zile, antrenamentul la intervale de intensitate mare HIIT este la modă.

  • Poate u pierde celulele grase
  • În prezent vrem să obținem totul cât mai repede și cu un efort cât mai mic.
  • Pierdere în greutate în vârstă de 73 de ani

De fapt, un studiu global din privind tendințele de fitness a clasat numărul 1 HIIT atunci când se compară tendințele de fitness emergentepe baza răspunsurilor de peste 4. Ce este cardio HIIT?

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

HIIT este despre intensitate ridicată. Acest lucru înseamnă că pentru fiecare sesiune cardio, faceți câteva scurte scurte de exerciții intercalate cu intervale mai lente. De exemplu, sprintezi cât de repede poți timp de două minute și apoi încetinești până la un jogging pentru următoarele două minute, apoi repeti această secvență.

Există mai multe moduri în care puteți face cardio HIIT.

  1. Cât mai mult cardio pentru pierderea de grăsimi? - Cel mai bun bpm pentru a pierde grăsime
  2. Sunt 18 ani și nu pot pierde în greutate
  3. Este HIIT cel mai bun mod de a pierde in greutate?

Puteți face o rutină de alergare cu intervale de sprint, sărind rutina sau încorpora alte mișcări compuse. De exemplu, puteți face intervale de Burpees sau Jumping Jacks cu jogging lent între fiecare. Când faci cardio HIIT, nu ar trebui să poți purta o conversație.

du te costum de slăbire

Ar trebui să poți purta o conversație regulată în timp ce faci exerciții fizice, fără a te simți prea respirați. O altă distincție importantă este că HIIT cardio este în principal o activitate anaerobă.

Aceasta înseamnă că corpul tău folosește glucoza stocată în mușchi fără să se bazeze prea mult pe oxigen. Aici cererea dvs. Acest lucru înseamnă, de asemenea, că vă veți simți obosit mai repede, deoarece exercițiile anaerobe eliberează o mulțime de acizi lactici un produs rezidual al mecanismului de eliberare a energiei anaerobe.

Arderea grăsimilor prin abordare specială HIIT

Gândiți-vă cât de senzație de oboseală și de oboseală vă simțiți după un sprint, spre deosebire de alergarea pe distanțe lungi. Cardio-starea de echilibru sau LISS stare de echilibru de intensitate scăzută este aerobă.

ovăz rău pentru pierderea în greutate

Hiit cel mai bun pentru pierderea de grăsimi înseamnă că se bazează pe oxigen pentru a elibera energie. Eliberarea de energie este moderată, constantă pe o durată lungă. Alergarea pe distanțe lungi, de exemplu, este aerobă și se consideră cardio la starea de echilibru.

Cât mai mult cardio pentru pierderea de grăsimi?

Cea mai importantă distincție finală de făcut este tipul de mușchi pe care îl folosește fiecare dintre ei. HIIT cardio se bazează mai mult pe mușchii tăi rapidi. Acestea sunt tipul de mușchi folosiți pentru explozii scurte și intense de exerciții.

Pinterest Exercițiul de a pierde în greutate nu este atât de distractiv. Desigur, acest lucru este valabil pentru toate exercițiile — într-o oarecare măsură — în cele din urmă te practică pe tine însuți — dar antrenamentul pentru a bate timpul cel mai bun sau o echipă rivală sau pentru că este reducerea stresului sau nenumărate alte motive sunt mai distractive decât Sweating Deci, nu este o surpriză faptul că oamenii vor să știe cum să piardă în greutate pentru a putea intra, a ieși și a trăi cu viața lor. Prin urmare, nu este surprinzător faptul că articolul "Este de formare intervalul glonț magic pentru pierderea de grăsime?

LISS cardio se bazează pe mușchii cu mișcare lentă, care sunt folosiți pentru exerciții de rezistență. Mușchii cu mișcare lentă sunt mult mai slabi decât mușchii cu mișcare rapidă, motiv pentru care sprinterii arată mult mai mușchii decât alergătorii pe distanțe lungi.

film pierde în greutate

În cele din urmă, marea întrebare pentru oricine într-o călătorie de slăbire este ce metodă este mai eficientă pentru pierderea de grăsime. Multe studii de cercetare au fost efectuate pe această temă în ultimul deceniu.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

Într-un studiu, un grup de 43 de femei de ani au fost împărțiți în grupuri - una care a făcut HIIT, alta făcând LISS timp de câteva săptămâni și un al treilea grup de control care nu a făcut exerciții.

Masa corporală, procentul de grăsime corporală și grăsimea subcutanată abdominală au fost toate măsurate în grupurile de exerciții. Durata medie pentru grupul HIIT a fost 36 minuteîn timp ce au fost 68 de minute pentru grupul cardio moderat.

Într-un alt studiu din pe 38 de bărbați supraponderali, s-au realizat reduceri impresionante ale grăsimii corporale printr-un program HIIT.