Arde masa de câștig de grăsime, Antrenament cardio pentru a arde grasimea (si pentru a pastra masa musculara)


Antrenament cardio Pierderea de grăsime și creșterea mușchilor sunt două obiective populare de fitness - dar nu au prea multe în comun. Pierderea de grăsime și creșterea musculară necesită rutine diferite de antrenament și abordări nutriționale.

Posturi Populare Cel mai bun mod de a arde grăsimea stomacului 17 sfaturi cum să pierdeți din grăsime rapid și eficient, sfaturi pentru arderea grăsimilor Cum sa scapi in mod eficient de grasimea din jurul taliei? Greutatea cuprinde o serie de factori cum ar fi mușchi, grăsimi, glicogen și apă. Ce este Recompoziția corpului? Chiar dacă avem tendința de a spune că dorim să pierdem în greutate prin programele de scădere în greutate, în realitate, practic vrem să ne pierdem grăsimea și nu mușchii.

În plus, anumite suplimente vă pot ajuta să vă arde masa de câștig de grăsime pierderea de grăsime și creșterea musculară. Consultați un medic înainte de a utiliza orice suplimente sau de a începe o rutină de antrenament. Nutriție pre-antrenament Alimentarea corespunzătoare a corpului pentru exerciții fizice este vitală pentru pierderea de grăsime și creșterea musculară - dar conținutul de calorii și nutrienți al meselor variază în funcție de obiectivul dvs.

arde masa de câștig de grăsime

Dacă doriți să pierdeți grăsime, trebuie să creați un deficit caloric, deci este preferabilă o masă mai mică. Încercați să consumați mai puține calorii decât veți arde în sesiunea de exerciții.

Dacă încalci Regula asta NU poți arde Grăsimea - Pofticios cu Pătrățele ep.2

De exemplu, dacă cântăriți de kilograme și intenționați să ridicați greutăți timp de 60 de minute, mâncați ceva care conține mai puțin de de calorii. Nutriție post-antrenament Nutriția după antrenament este esențială pentru dezvoltarea musculară, dar poate împiedica pierderea de grăsime.

Cum sa nu-ti pierzi Masa Musculara in timp ce Slabesti Top 3 Sfaturi Hipertrofie cu pierderi de grăsime, Cum să Crești în Masă Musculară și să Slăbești Grăsime în același Timp Definirea musculară Un endomorf nu are, de regulă, probleme de a câștiga masă și putere musculară cu antrenament, dar, în compensație, de obicei acumulează grăsime cu ușurință, în special în alimentație. Pe internet, se pare că toate informațiile legate de diferitele tipuri fizice se concentrează asupra ectomorfilor, care au dificultăți în a câștiga greutate și masa musculară. Consum optim de proteine Dar endomorphs? Ce trebuie sa facem cand dorim sa castigam masa musculara, dar orice incercare de a manca mai mult pentru hipertrofie duce la acumularea de grasimi mai mult nu masa slaba?

Consumând prea multă mâncare după ce vă exersați, puteți anula caloriile pe care le-ați ars în timpul antrenamentului, blocând progresul pierderii de grăsime. Antrenament cu greutati Antrenamentul cu greutăți poate fi benefic pentru pierderea de grăsime și creșterea musculară.

Pentru a maximiza câștigul muscular, ar trebui să vă antrenați la fiecare două zile, deoarece acest lucru vă va oferi timp pentru mușchii dvs.

arde masa de câștig de grăsime

Dacă singura dvs. Exercițiile compuse sau cele care utilizează mai multe grupuri musculare simultan - ghemuit și deadlift, de exemplu - sunt benefice pentru pierderea de grăsime și câștigul muscular, deoarece promovează eliberarea crescută a hormonului de creștere și a testosteronului.

Antrenament cardio Antrenamentul cardio se referă la alergare, jogging, înot și alte exerciții de antrenament fără rezistență.

arde masa de câștig de grăsime

Antrenamentul cardio poate fi util pentru pierderea de grăsime, deoarece arde calorii, dar este posibil să doriți să vă minimizați antrenamentul cardio atunci când câștigați mușchi, deoarece se va reduce surplusul de calorii necesar pentru câștigul de masă. Astfel, antrenamentul cardio este mai potrivit pentru pierderea de grăsime decât creșterea musculară.

arde masa de câștig de grăsime